Retouren

Retourneren? Alleen als we per ongeluk ‘Goedemorgen’ op je avondmok hebben gezet! 😉

Foutje van ons? Dan lossen we het op. Maar als je de tekst nu ineens niet meer zo grappig vindt… tja, daar kunnen we helaas geen koffie van zetten! ☕️

Retourneren en Terugbetaling:

    Wil je iets retourneren? Stuur ons even een mailtje op mail@mckls.nl.

    • Zorg ervoor dat je mok ongebruikt, onbeschadigd in z’n originele verpakking terugkomt. En als er oude koffievlekken op zitten… tja, dan kunnen we helaas alleen nog een koffiedik-voorspelling doen, maar geen terugbetaling! 
    • De verzendkosten zijn voor onze rekening, omdat we zelf een blunder hebben gemaakt – dat regelen we dat natuurlijk voor je.
    • Zodra je mok weer veilig bij ons is en we ‘m hebben gecheckt, krijg je je geld terug. Dit doen we binnen 14 dagen na ontvangst. Simpel, toch?”

    Uitzonderingen:

    • Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken en om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet kunnen worden geretourneerd, dienen ongebruikt en in de originele verpakking te zijn.

    Is je MCKL in stukjes aangekomen?

    Wij doen ons best om je bestelling stevig en veilig te verpakken. Onze verpakkingsmethode is goedgekeurd door DHL: we gebruiken dozen met een dubbele wand en extra bescherming. Toch kiezen we bewust voor een duurzamere aanpak zonder bubbeltjesplastic – beter voor het milieu, en dat maakt ons blij!

    Maar… helaas kan het soms gebeuren dat een MCKL beschadigd aankomt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en we begrijpen dat je daar niet blij van wordt. Mocht dit gebeuren, laat het ons weten! Stuur ons binnen vijf dagen na ontvangst een foto van de beschadigde MCKL en de verpakking. Zorg ervoor dat de DHL-sticker duidelijk zichtbaar is op de foto.

    We zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een nieuwe MCKL ontvangt. 😊

    Contact:

    Voor vragen over ons retourbeleid of om een retour aan te melden, kun je contact opnemen via mail@mckls.nl